Veckans Tema: så här ser det ut… (www.fototriss.blogspot.com)

Mitt bidrag till www.fototriss.blogspot.com, veckans tema: Så här ser du ut där jag är idag. Bilderna är tagna vid Blue Mountain – Australien, klicka på en bilden för att förstora.

My photos for the weekly photo theme from the Swedish site www.fototriss.blogspot.com, this weeks theme: this is how it looks like where i am . The pictures are taken at Blue Mountain – Australia, click on a picture to enlarge.

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in Australia, Fototriss.blogspot.com, Nature and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Veckans Tema: så här ser det ut… (www.fototriss.blogspot.com)

  1. Vilka fina foton, vattenfallet var så mysigt;-)
    Ha en bra dag;-)

  2. Barbro S says:

    Så vackert det är där du är. Fina bilder och så roligt med en hälsning från andra sidan:)!

  3. Jah Hollis says:

    Ett väldigt vackert vackert landskap du visar på dina bilder.
    Annat än mitt skrämmande malmöitiska nattlandskap. 😉

  4. Mycket vackert! Grattis till trissen!

  5. Misswhatsit says:

    Fantastiskt vackra foton i din triss. Vattenfallet blir min favorit.
    Tack för kommentaren hos mig.
    Ha en bra kväll!

  6. Pingback: Photos By Cai » Archive » Fototriss – This weeks photo challenge: This is..

Leave a comment